Mēs varam palīdzēt!

Vai vēlaties uzzināt vairāk par mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem? 

Zvaniet  : +371 6000 20 50

 

GRENKE zīmola ieguvums

Uzņēmumiem, kas nerada idejas, nav dzīvotspējīgas nākotnes. Idejas ir visbūtiskākais konkurences kapitāls, un tās ir katra spēcīga zīmola pamatā. Kā uzņēmumam, kas tiecas aktīvi veidot izvēlētā tirgus segmenta nākotni, GRENKE ir ambicioza filozofija: "ķert vērsi pie ragiem" un maksimāli izmantot katru iespēju. Mēs vienmēr raugāmies nākotnē un tiecamies radīt tādus apstākļus, kas veicina tālāku izaugsmi. Daļa no šīs stratēģijas ir mūsu zīmola nostiprināšana Eiropas tirgū.


Uzņēmums GRENKE jau ir spēris pirmos soļus ceļā uz šo mērķi. Pateicoties mūsu uz klientu vērstajai diversifikācijai – piedāvājot līzinga, banku un faktoringa pakalpojumus – un mūsu pārstāvniecību Eiropas valstīs, mēs esam sagatavojuši pamatu vēl lielākiem panākumiem nākotnē. Tas nozīmē, ka esam izpildījuši divu pamata kritērijus, lai sasniegtu savu vidēja termiņa mērķi kļūt par spēcīgu starptautisku zīmolu.

 

Mēs pārliecinoši virzāmies uz to, lai ieņemtu vienreizēju pozīciju starptautiskajā tirgū. Mēs vēlamies kļūt par virzošo spēku savā segmentā un vadošo finanšu pakalpojumu sniedzēju vidējiem un mazajiem uzņēmumiem. Kā finanšu pakalpojumu speciālisti mēs nepārtraukti tiecamies gūt pat vēl pilnīgāku izpratni par kategoriskām mūsu klientu prasībām, lai nodrošinātu pilnu izcilas kvalitātes pakalpojumu piedāvājumu.

GRENKE starp partneriem un klientiem ir izcila reputācija. Daudzus gadu desmitus mūsu uzņēmums un tā sniegtie pakalpojumi tikuši saistīti ar akmenscietām vērtībām, kas ļauj mums izcelties konkurences apstākļos un stiprināt darbību ikdienā. Klientiem ieguvumu nodrošina pievilcīgi piedāvājumi, lietotājam draudzīgi procesi, izcils personīgais padoms un palīdzība, īpaši pielāgoti noteikumi un mūsu plašais filiāļu tīkls, kas plešas pāri Eiropas robežām.  GRENKE Group apvieno speciālistu zināšanas ar nepārspējamu ieskatu savu klientu nozarēs, un mūsu uzņēmumam ir zināšanas un resursi, lai panāktu, ka klienti ir pilnībā apmierināti.

Šo veiksmes faktoru – pievilcīgu piedāvājumu, skaidri definētas mērķa grupas, tirgus vadošo pozīciju un spēcīgu vērtību – apvienojums padara mūs vienreizējus. Mēs tiecamies izmantot šos faktorus saziņā par labu mūsu akcionāriem, mazumtirdzniecības partneriem un klientiem.